Před prvním použitím si přečtěte pokyny na použití i9 láhve. Jednoduše naplníte i9 láhev vodou z vodovodu nebo balenou vodou. Počkejte přibližně 3minuty a pak už si jen vychutnávejte přirozeně restrukturovanou vodu.
Před prvním použitím si přečtěte pokyny na použití i9 láhve. Jednoduše naplníte i9 láhev vodou z vodovodu nebo balenou vodou. Počkejte přibližně 3minuty a pak už si jen vychutnávejte přirozeně restrukturovanou vodu.
Vnitřek láhve Pro dasažení co nejlepšího efektu čistěte vnitřek láhve zředěným octem jako přírodním čistícím prostředkem. Nalijte do láhve přibližně 0,5 dcl zředěného octa a nechte ho tam cca 10minut. Láhev důkladně vymyjte štětkou a vypláchněte čistou teplou vodou.
Vnější část láhve Vnější povrch i9 láhve čistěte jen čistou vodou a nikdy nepouštějte silný proud vody přímo na informovaný štítek/kód. Při čištění láhve nepoužívejte žádné čistící prostředky, které obsahují alkohol nebo jiná abrazivní rozpouštědla, která by mohla poškodit nebo odlepit informační štítek z láhve.
Vždy, když použijete i9 láhev na míchané nápoje, kokteily nebo jiné nápoje, které zanechávají větší skvrny na skle, doporučujeme Vám, abyste v takovém případě čistili láhev se speciální štětkou určenou pro láhve.
Po vyčištění láhve štětkou je nutné, abyste opatrně vyčistili i samotnou štětku, především zbytky jídla, které mohou často zůstat mezi štětinami a časem způsob nárůst bakterií. Nemyjte i9 láhev v myčce na nádobí aby nedošlo k poškození informačního štítku/kódu a v něm obsažených a uložených informací.
Může dojít k poškození informačního štítku/kódu na láhvi?
Ano, může, a to velkým nárazem, působením tlaku nebo třením. V tom případě se ztrácí záruka na informační štítek/kód, jelikož by došlo k poškození nesprávným používáním.
Dá se informační štítek /kód vyměnit?
V tomto případě je třeba uvést důvod a napsat požadavek na info@pijmevodu.cz. Od zákazníka s tímto požadavkem bude požadován doklad o koupi výrobku.
Bude moje záruka poškozením láhve zrušená?
Rozbitím nebo mechanickým poškozením láhve vede ke zrušení záruky na výrobek. Odstranění nebo poškození informačního štítku nebo číselného kódu na štítku ruší platnost záruky. Poškozený informační štítek/kód nemusí uchovat vlastnosti restrukturované vody.
Revitalizace vody – Harmonizace vody – Živá voda – Harmonizovaná voda – Revitalizovaná voda – Masaru Emoto – Skleněná láhev – Zdravá láhev
Pijme vodu s láskou, úctou, vděčností…